27 decembrie 2011

Nu plânge sub clar de lună

            Zilele acestea a apărut la Bravo cartea "Nu plânge sub clar de lună" de Heather Davis. Am mai vrut să o cumpar când am văzut-o prima dată în librării dar am renunţat crezând că nu o să-mi placă aşa tare. Acum că era "la oferta" am zis să o încerc. Am terminat-o foarte repede; este o lectură foarte uşoară şi nu mă aşteptam să-mi placă aşa mult. Are anumite părţi care nu prea îşi au locul... după părerea mea... dar per total e o lectură uşoară şi te poate destinde. O recomand a fi citită în pat sub plapumă cu o cană de ciocolată caldă, cu telefonul dat pe silenţios, atunci când nu ai chef de nimeni şi nimic... chiar îţi poate înviora ziua.
            Pot să spun că ultimile zece pagini le-am citit de doua ori pentru că mi-a placut foarte mult sfârşitul. Iar ultimile paragrafe sunt de ţinut minte aşa că o să le citez aici: 
            "Şi poate, dacă eşti suficient de norocoasă ca să ai pe cineva care ţine cu adevarat la tine, cineva în care să ai încredere, cineva care să-ţi aducă aminte că trebuie să crezi în tine, poţi să supravieţuieşti oricarei încercări - unei familii de nebuni, unei păduri interzise sau chiar celei mai groaznice tabere militare dintr-un deşert.
            E posibil ca lumina lunii să aibă puteri speciale, dar iubirea este de fapt adevărata magie în lume.
            Doar iubirea."

Niciun comentariu: