17 ianuarie 2013

La France

Căţiva dintre cei care îmi citesc blogul ştiu şi faptul că iubesc FRANŢA.
Recunosc, în ultima perioadă nu m-am mai interesat deloc de acestă ţară şi sincer acum îmi pare rău că am făcut asta. Dar de curând am reînceput să ascult muzica de la ei şi pot să spun că începe să-mi placă din ce in ce mai mult. Ceea ce nu e rău. Mă face să nu mai "uit" de ea. De Franţa :x
Cu ocazia asta am zis să pun şi pe aici câteva melodii de la ei, intr-o ordine oarecare. Poate cine ştie...vă molipsesc şi pe voi. Sper să vă facă plăcere să le ascultaţi.

Sexion d'assaut - Désolé


Canardo feat Tal - M'en Aller  


Mickael Miro - L'Horloge Tourne


Axel Tony - Avec toi


Toma - Dans mes yeux 


Zaz - Je Veux


Marc Antoine - Je ferai tout 



De la vis la realitate este doar un pas! <3 p="p">

Niciun comentariu: