11 ianuarie 2013

The romantic and Idol





Este o emisiune din Coreea de Sud care prezinta modul in care se comporta la o intalnire unii dintre indragitii idoli k-pop. In primul sezon ei sunt trimisi pe una dintre cele mai frumoase si romantice destinatii; insula Jeju, pentru a experimenta diverse moduri din diverse filme/seriale de a-ti arata dragostea. Astfel ei au de indeplinit diferite misiuni, care pot duce la complicatii in sentimentele lor sau unele dintre aceste situatii starnesc rasul (important este ca rad cu noi).
Cei care iau parte la primul sezon sunt 4 fete : FIESTAR - Jei, 4minute - Nam Ji-hyun , AOA - Hyejeong, Rainbow - Oh Seung-ah; si 4 baieti : JJ Project - JB, ZE:A - Hyung-sik, 2PM - Jun.K, MBLAQ - Mir. (Marturisesc ca la inceput m-am uitat numai pentru Jun.K si JB, "JYP Brothers")

Ceea ce este interesant la emisiune, este faptul ca cei 8 idol sunt lipsiti de contactul cu managerii si sunt lasati sa-si faca singuri cumparaturile, se aranjeaza si se imbraca asa cum vor ei si poate chiar spun unele lucruri pe care managerii nu i-ar lasa.


Mir este sigur un exemplu pentru ca pe tot parcursul emisiunii spune ce vrea, cand vrea, chiar daca uneori raneste anumite persoane. La inceput nu mi-a placut cum se comporta cu Hyejeong (mi-a parut rau de ea dar dupa aceea si-a revenit datorita urmatoarelor intalniri), fata cu care a avut prima intalnire si are o obsesie cu destinul lui alaturi de Ji-hyun, care devine stresanta pentru mine. Singura care l-a facut sa-si arate si latura lui mai sensibila este Jei. Asa l-am mai iertat pentru iesirile de mai devreme :))

Nam Ji-hyun vazuta fara manager isi exprima si ea dorinta de a cumpara bautura. Prima ei intalnire a fost cu Hyung-sik, a mai avut o incercare si cu Jun.K. Dar ce m-a enervat pe mine a fost faptul ca toti baietii "sareau" pe ea la inceput, macar ma bucur ca si-au revenit pana la final.

JB din pacate mi-a cam lasat un gust amar dupa emisiunea asta, dar el mai are timp sa invete si probabil ca nu si-a dat seama ca ceea ce face ii va rani pe cei din jur. In special pe Seung-ah (pentru ea mi-a parut rau toata emisiunea si sper ca in sezonul  2 nu se va mai intampla asta)

Hyung-sik a fost "hartuit" la inceput de Mir :)) dar s-au inteles ei pana la urma.

Jei dupa parerea mea nu prea a avut probleme pe parcursul emisiunii si a avut parte chiar de un final fericit.

Jun.K a fost cred cel care s-a comportat cel mai frumos cu toate fetele. Prima intalnire a fost cu Jei apoi a incercat si cu Ji-hyun, dar cel mai bine s-a simtit cu Hyejeong.



Nu stiu daca sentimentele care s-au aratat au fost adevarate sau nu dar mi-a placut ceea ce a iesit. Eu cred ca este o emisiune ce merita vazuta daca vrei sa te mai relaxezi intr-o zi si vrei sa vezi ceva dragut si haios, la cate tampenii fac ei pe acolo :)). 


Acum am inceput si sezonul 2 si pare promitator. Sper sa nu ma dezamageasca :D 



De la vis la realitate este doar un pas! <3 p="p">






Niciun comentariu: