12 februarie 2016

De câtă determinare este nevoie atunci când podul spre visul tău este aruncat în aer?



Cum de obicei când sunt pe acasă și vreau să deschid televizorul dau automat pe Disney Chanel sau Minimax sau orice alt post cu desene, acum aproximativ o lună am văzut o reclamă cu filmul ”Full Out” că va fi dat pe Disney Chanel și că este inspirat dintr-o poveste din realitate, a gimnastei Ariana Berlin.

M-au făcut curioasă și l-am căutat pe net. Dar din păcate nu l-am găsit online așa că am așteptat să apară la TV.

Cum îmi plac tipurile astea de filme cu povești în care cineva reușește să fie atât de puternic încât să treacă peste orice greutăți pentru a-și îndeplini visul am zis să îi dau o șansă acestuia.








Trailer:


Poveste filmului o consider inspirațională, deorece începi să te întrebi: 

De câtă determinare este nevoie atunci când podul spre visul tău este aruncat în aer? 

Gimnasta Ariana Berlin pare că are totul până când viața ei ia o întorsătură neașteptată. Este implicată într-un accident de mașină iar doctorii îi spun că nu-și mai poate continua drumul spre visul ei. Dar, revine într-un mod neașteptat ca și dansatoare de hip-hop ca mai apoi să își continue prin a ajunge la UCLA ca și gimnastă.  

Vă las și povestea filmului:

 

Pe lângă tot ce v-am spus mai sus încă un plus îl are de la coloana sonoră. Mie mi-a plăcut foarte mult.

Dream High!

Niciun comentariu: