04 februarie 2016

Printre picături

Pentru mine este cam mijlocul sesiunii și mai am 3 examene care mi se par cele mai grele din semestrul asta...dar să vedem...să vedem...ce-o să iasă.

DA cam trebuie să învăț! Dar după ce ieri am stat 10 ore în facultate, când am ajuns acasă am văzut doar patul. Iar astăzi a fost una din zilele alea de dormit non-stop!


Hmm cam asta a fost starea mea pe ziua de azi. După atâtea ore de somn ce am zis eu, hai să mă uit și la un film dacă tot am pierdut ziua de astăzi măcar să știu pe ce anume. 

Ceea ce m-a făcut pe mine să scriu articolul ăsta a fost modul în care s-a terminat filmul, cu citatul asta:

-Am impresia că lumea întreagă s-a schimbat într-o clipă.
-Lumea a rămas aceeași, doar tu ești cea care s-a schimbat.

Hmm corect nu? Chiar dacă avem impresia că nu mai suntem în locul unde eram odată, că nimic nu mai este cum era, de fapt, noi ne transformăm nu ce este pe lângă noi.


Mda acum la miez de noapte mă gândesc, sau mai bine spus reflectez, la deciziile mele. Nu le regret, doar că uneori mă întreb: 

-Ce ar fi fost dacă...?
-Oare a fost bine că am ales asta...?

Dar acum sunt aici. Nu știu ce mă așteaptă dar sper din tot sufletul să fie ceva de bine. Între timp o să termin ce am început. 


Hang in there! 

Sursă poze (de prin calculator adunate) 



Niciun comentariu: