07 martie 2016

Gata în 5 minute

Pentru că încă sunt la facultate sunt mereu pe fugă și încerc mereu să-mi folosesc cât mai bine timpul. De aceea, m-am gândit să vă spun în câteva cuvinte rutina mea de dimineață și de seară în ceea ce privește make-up-ul.

Având programul haotic mă culc târziu și mă trezesc super devreme și nu am chef de nimic nici la ultimele ore, nici la primele ore ale zilei.

Seara înainte să mă culc, ca orice fata, mă demachiez. Îmi pun puțină muzică să mă țină trează, de ceva vreme ascult pe repeat melodia asta (puteți să îi dați play în timp ce citiți articolul) :


Pentru a scăpa de make-up folosesc un lapte demachiant de care sunt foarte mulțumită. Mă spăl pe față cu un săpun lichid pentru ten sensibil. Apoi toner-ul; mi se pare foarte drăguț modul de distribuire a soluției. 




Iar dacă este cazul și am vreun inamic pe față folosesc un baton corector de la Oriflame. Mă înțeleg foarte bine cu el de ceva vreme și nu vreau să renunț încă la el.


În ceea ce privește dimineața este o altă poveste. Nu îmi place să mă trezesc devreme și vreau să profit cât mai mult de somn (dacă mă trezesc chiar și cu un minut înainte să sune alarma pun capul înapoi pe pernă și profit de minutul ăla). 

Folosesc o cremă de față pentru că este ușor de aplicat și de asemenea îmi place cum îmi face tenul după aplicare.

Povestea hazlie cu crema asta este că am vrut inițial să i-o iau cadou mamei dar când am ajuns acasă mi-am dat seama că mama are de fapt tenul uscat iar această cremă este pentru tenul gras. Eu am tenul mixt dar chiar și așa crema asta face o treabă foarte bună. 


După ce aplic crema folosesc un corector pentru cearcăne și alte imperfecțiuni ale pielii.


Și mai rar, când am timp sau vreau să pară că m-am chinuit mai mult folosesc și rimel. Mi l-a recomandat o prietenă și nu regret că l-am achiziționat. 


Cam asta fac eu în fiecare zi pentru a profita de fiecare minuțel al zilei! 

Keep up the good work!





Niciun comentariu: