08 ianuarie 2010

Leapsa

De la Anita

10 dorinte pentru 2010

  1. Imi doresc sa zambesc mereu 
  2. Imi doresc sa fiu sanatoasa 
  3. Imi doresc sa imparatasesc cele mai frumoase clipe din viata mea alaturi de cei dragi 
  4. Imi doresc sa fac tot ceea ce-mi trece prin cap 
  5. Imi doresc sa nu mai intampin niciun obstacol in viata mea 
  6. Imi doresc sa am parte de prieteni adevarati 
  7. Imi doresc sa vad in fiecare zi un curcubeu 
  8. Imi doresc sa iubesc si sa fiu iubita 
  9. Imi doresc sa fiu inconjurata de tot ceea ce este frumos (sentimente, lucruri, oameni etc)
  10. Imi doresc ca viata mea sa fie un adevarat basm in care nu am parte de nimic rau 
Cam atat momentan ...dar imi mai vin idei pe parcurs :P :))

Merge la Cristina, Andreea, Zuzu si oricine mai vrea ;)

Niciun comentariu: