06 noiembrie 2009

Culori

Culorile sunt peste tot in lumea asta mare , daca ai putea sa prinzi curcubeul ai reusi sa vezi cat de frumoase sunt acele culori, cata bucurie iti aduce in suflet. Daca as putea sa colorez lumea nu as alege alte culori decat sunt fiecare, plantele, animalel, lucrurile, decat cele care sunt acum, culorile sunt perfecte, te ajuta sa te armonizezi cu viata. Culorile iti aduc tot felul e sentimente cu ele reusesti sa-ti exprimi toate starile sufletesti: bucurie, tristete, melancolie, furie, ura, dar de ce sa faci asta ? simplu: iti caracterizezi sentimentele printr-o culoare. Oare de ce cerul este albastru? iarba verde? soarele galben? trandafirii rosii? eee asta chiar nu stiu ..... tot ce stiu este ca sunt perfecte asa cum sunt. Dar oare poti sa-ti explici cum se formeaza aceste culori? nici asta nu poti sa-ti explici, le iei pur si simplu ca atare. Dar te-ai intrebat vreodata daca aceste culori pe care le vezi tu sunt adevarate? Nici asta nu stii dar iti plac asa cum sunt. Te-ai intebat oare cine a  pus numele culorilor? De ce galbenului, i sa pus numele de galben? albastrului de albastru? Eeee nici asta nu stii dar tot ce stii e ca-ti plac aceste culori, fara ele viata ar fi monotona, trista, imagineaza-ti o viata numai in alb si negru ........ totul ar fi atat de trist, dar ce mai conteaza acum? important este sa te bucuri de aceste culori?
As vrea ca o data sa pot sa iau culori de la curcubeu, sa vad  cum sunt el pe foaie? cum arata ?
As vrea ca odata sa iau culoare de la cer, de la soare, de la mare, si sa pictez cu ele sa-mi fac un desen in care aceste culori sa reprezite clar lumea, adevarul, as vrea sa iau stralucirea de la soare si sa o pun pe plansa mea. oare cum ar iesi? va spun eu ar iesi perfecta.
Ganditi-va putin la aceste culori ...ganditi-va la culoare ochilor vostri....nu a fost aleasa la intalmplare ...... a fost pusa acolo ca sa va reflecte personalitatea, influenteaza cu ceva viata ta, sau culoare parului, sau culoarea pielii, credeti ca a fost pusa la intamplare ? Ei bine eu cred ca nu !
Ganditi-va bine la aceste culori care-ti fac viata mai frumoasa, numai buna s-o traiesti cum vrei........

Nu stiu ce am scris pe aici....m-am gandit sa scriu despre culori dar nu aveam nici-o idee asa ca am pus cuvintele de-a valma

Niciun comentariu: